czwartek, 21 maja 2015

PANDA GANG! Czyli zestawy dla mam i dzieci!




     Od trzech tygodni trwa u nas blogowy post (nie post, tylko post ;) haha), bo tyle się u nas dzieje, że słowami ciężko to opisać. Boska rewolucja to mało powiedziane! Już niedługo podzielę się z Wami prawdziwą bombą, a uwierzcie, jest na co czekać ;) Ale ten projekt jeszcze trochę czasu potrzebuje, dlatego póki co możemy w tajemnicy zacierać rączki. Jednak przyznaję - ciężko mi się teraz skupić na codzienności ;)
Uświadomiłyśmy sobie z Martą, że nie pokazałyśmy Wam wielu pięknych fot z naszej ostatniej sesji - a szkoda, a szkoda! Na pierwszy ogień zatem idzie seria, która - już widzimy - podbiła Wasze serca!  Tak samo jak i nasze… PANDA GANG <3




     Bardzo się cieszymy, bo jak widać charakteryzujecie się takim samym rozsądkiem jak my. Lato latem, upały upałami, a wieczory bywają chłodne, a niestety i kilka letnich tygodni spędzimy pewnie w kaloszach i pod parasolem ;) Na te chłodniejsze dni właśnie ciepła bluza - kurtka PANDA jest idealna. Szczególnie w wersji dla mam i ich pociech :) Ma tę wyjątkową zaletę, że jest unisex - czyli dla chłopców i dziewczynek. :)






















A teraz zmiana, w roli modeli Pat i Feluś <3

























     Uwielbiam to ostatnie zdjęcie, a buty, owszem, tak, tylko już do wynoszenia śmieci. Że też tego wcześniej nie widziałam, nie mogę na nie teraz patrzeć ;) KOSZMARY :D A mój D. mi to już od dawna powtarzał… myślałam, że się nie zna :P Na zdjęciach jednak prawda wychodzi lepiej niż w lustrze ;)

Już niedługo Dzień Matki, na pewno pamiętacie.. dlatego już od dzisiaj wszystkie rzeczy, które można połączyć w duet dla mam i dzieci będą w boskiej promocji :)
Cieszycie się? :D
Nie zapomnijcie zrobić zakupów! Czas - do 26/05 włącznie :)

Link do pand: 

Zapraszam także dla tego, że od dzisiaj Sukienka Syrenka i Morskie Legginsy 
także w wersji dla mam :D





A tymczasem… zmykam dalej dziergać tę niespodziankę dla Was ;)

~P.

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Co to za miejscówka?
    Aha, i co Wy za legginsy macie? :-P Jak schudnę, to też takie chcę!!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ilość pięknych pand <3 Przepiękne te fotki :* Wszyscy jesteście stworzeni do modelingu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie słodko. I piękne są te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń