piątek, 27 września 2013

Ogłoszenie wyników konkursu z Instant Playcolor

Ten konkurs to była wielka przyjemność. Nie tylko dlatego, że fajny produkt do rozdania, ale dlatego, że zasypaliście nas dosłownie kreatywnymi pomysłami. Nie będziemy przedłużać i po prostu napiszemy, kto, gdzie i dlaczego;)

2 NAGRODY GŁÓWNE


Joanna Pyzik za piękny, obrazowy opis idealnej niedzieli. Piżamy, szlafroki i frotowe skarpetki, obowiązkowo kakao i pyszna mleczna bułeczka absolutnie do nas przemawiają ;) Joanna przesłała także prześliczne zdjęcia. Urzekły nas. Jesteśmy na tak! Przez duże "T".







A.FILIPOWSKA: za długaśny wiersz. No, no, no musiała się mocno napracować, więc doceniamy i nagradzamy. Po tak długiem poemacie już chyba same nie czujemy, że rymujemy:D Tym razem nie otrzymałyśmy zdjęcia, wklejamy więc zwycięski wierszyk.

"Mama, mal kre" mój synek woła co dzień od razu po śniadaniu,
trzeba wam wiedzieć, że o malowanie kredkami chodzi w tym zdaniu ;)
Przy ławie siadamy z papierem do malowania,
tyle przecież rzeczy jest do narysowania!
Do tej pory jednak tylko z kredkami świecowymi próbowałam
i przyznam, że kilka ostatnich razów już nerwa miałam.
Je dość mocno przyciskać trzeba by kolory były żywe, radosne
a z dwulatkiem to wcale nie jest takie proste.
Gdy on maluje i efektu nie widzi, a się trudzi
to zaraz taka zabawa mu się nudzi.
W następstwie tego mi malować każe,
a matka czasem dość ma - wciąż auta, pociągi, garaże... ;)
Dlatego nieraz już o jakimś zastępstwie myślałam,
aż tu na opis tak fantastycznych akcesoriów się nadziałam!
Dlatego próbuję w synka imieniu i dla niego się staram,
bo wielką chęcią zdobycia farbek Playcolor Kids pałam!


WYRÓŻNIENIA


1. Wyróżniłyśmy poemat, więc nie mogłyśmy nie wyróżnić krótszej formy wierszowej od NASZYCH PERYPETII:


Farbki,farbki my kochamy
Farbki,farbki uwielbiamy
W domu mam artystę malarkę
Co maluje nawet szklankę !
Mazaki,kredki,markery(o boże!), farby
To najlepsze prezenty dla mojej panny
Może Picasso z niej drugi wyrośnie
Chociaż prędzej pewnie zdąży pokolorować liście na sośnie.


2.MAŁGOSIA HUMIENNA, bo wiemy, co znaczy malutki świeżak w domu i do kompletu nieco starszy, ale też świeżak. Ruszamy ponadto z odsieczą tatusiowi, żeby już dłużej nie musiał żałować kupienia córce plakatówek. No i mamy nadzieję, że podarujemy Małgosi odrobinę upragnionego wolnego czasu ;)


Wszystkich zwycięzców prosimy o podanie adresu na mail: boginieprzymaszynie@gmail.com .

AMeN!

6 komentarzy: