środa, 17 lipca 2013

Truskawkobranie i inne rozrywki...



     Odkąd ruszył nasz wakacyjny konkurs tu: http://boginieprzymaszynie.blogspot.com/2013/07/wielki-wakacyjny-konkurs-z-manfitoys.html dostajemy od Was masę cudnych fotek... Prosiłyśmy, żebyście pokazywali nam, co Wam przychodzi na myśl o wakacjach. I zrobiło się na naszej skrzynce totalnie wakacyjnie :D Woda, słońce, plaża, basen, to właściwie motywy przewodnie tych zdjęć :) A co mi się kojarzy z wakacjami? Wiecie już chyba dobrze :) Las, jezioro, łąki, poziomki, jagody, maliny, truskawki...! Nie mówię, że morze, że plaża, że basen to nie.. też uwielbiam :) Ale jednak te sielskie i wiejskie rozrywki chyba wygrywają w tym zestawieniu! Bo sami zobaczcie, co nas zajmuje ostatnimi czasy :))) Dużo mam zdjęć... wybaczycie? :D

Idziemy na jagody, na jagody...


Dmuchawce...




Poziomeczki :)




Odkryłam tutaj nowy rodzaj poziomek dla mnie - białe!!! Są większe od czewonych i dużo słodsze. W zeszłym roku dobre trzy tygodnie czekałam, aż się zaczerwienią i poczerwieniały im tylko pestki. Gdy spróbowałam - nie mogłam się oderwać. PYCHA!


Czereśnie, truskawki...



I maliny!


Na obiadek własnoręcznie lepione pierogi :)


A na deser pączki...! Od Pani Gospodyni... mmmmrauuu!



I truskawkobranie. Zbieramy ostatnie truskawki :) Dzięki uprzejmości tutejszego gospodarza, który pozwolił dzieciom wleźć w truskawki i ewentualnie je zadeptać :D


WOW! Jaka duża!








Główna siła robocza ;)


Jeszcze niepełna kobiałka :)


Takie niebo nad nami :) Warto czasem dać się oślepić. A fotkę strzelił Filip :)


A tu zmiana scenerii. Znalazłam w lesie starą, obłażącą z farby łódkę i się zakochałam w możliwościach. Niesttey światło tego wieczora było już słabe, ale udało mi się ciut pstryknąć. Następnym razem zajdę tam rano, będzie więcej zaczarowanych zdjęć. Ale to moje absolutnie ulubione zdjęcie ostatnio! Ach!




I buszujący w zbożu..





I fotki z mojej ulubionej serii - trzech naraz :)



Dzieci z pola kukurydzy...!


Takie anioły, co...


Z diabełkiem w oczach :D


A tu już bardzo sielski obrazek :)


Tajemnicze moczary..


I droga donikąd!


I na koniec moje wczorajsze uszytki :)


Jeszcze bez nap :)

UFFF tyle :D Buźka i pozdrowienia z Kaszub! 

9 komentarzy:

  1. ehh, Ty wiesz jak humor poprawic. Chciałąbym sie normalnie tam do WAs teleportować

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany rany !!! Nasze dinki ... no teraz to nie wiem, czy uda mi się jeszcze chwilkę wytrzymać. Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie, i te truskaweczki i malinki i ...
    już do Was lecimy ;)
    dinusie i kociaki słodkie i takie przytulaśno-milusińskie :) jednym słowem super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego Kaszubowania:-) co jak co ale na moją "starość" bardziej lubię wiejskie klimaty niż plażowanie! Zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buszujące w zbożu ;) Miło, najmilej :)
    xoxo
    http://livingwithpepe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i apetyczne zdjęcia.
    A chłopaki w trójkę- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się rozczuliłam :) piękne zdjęcia. Super uszytki.

    OdpowiedzUsuń