poniedziałek, 22 kwietnia 2013

W krainie miękkiego minky cz. 2. ZAKOCHAŁAM SIĘ! by M.

Na punkcie minky zwariowałam już w momencie, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam kocyki La Millou. Od razu zamówiłam jeden dla Kuby i to był strzał w dziesiątkę. Kocyk od ponad roku jest nieodłącznym towarzyszem spacerów i drzemek. Od dłuższego czasu planowałam zaopatrzenie się w kolejne produkty, ale kurs szycia te plany trochę zmodyfikował ;) Oczywiście, że postanowiłam uszyć coś moim dzieciom (nienarodzona Fasolinka też już ma w planach własną kolekcję) sama.
Gdy zobaczyłam, że w Gdańsku otworzył się Craftoholic Shop, byłam wniebowzięta. Gdyby nie oni, byłabym zmuszona zamówić materiały przez Internet, a tam trudno o oryginalne minky w dobrej jakości.
W ostatni piątek zaopatrzyłam się więc w próbkę materiałów i stworzyłam: podusie, chustki wiosenne, apaszki letnie oraz pady sensoryczne wypełnione naturalnymi produktami: ryżem, kaszą, żeby dzieci miały co miętosić pod paluszkami.
Dzisiaj prezentuję podusie. Tym razem obdarowani zostali Kuba i Leyla (moja półroczna siostrzenica na co dzień mieszkająca w Turcji). Poznajcie Leylę: na pewno będzie często "obszywana" przez ciocię, która zapałała miłością do szycia ;-)




Eh, te córeczki ;-) Czy kiedyś będę miała własną?;-)
Wracając na ziemię:  uszyłam: marynarską poszewkę do spania na błękitnym minky, marynarską podusię z wypełnieniem (do spania i ozdabiania) na zielonym minky oraz różową poszewkę do spania z pięknymi trokami i personalizacją z tyłu.
Oprócz tego, że szyjąc podusie bawiłam się jak dziecko, najwięcej radości sprawiły mi metki. Taki drobiazg, a jednak staje się nieodzowną częścią projektu.

A już jutro kolejne produkty.
I jak można się nie zakochać w tych wzorach i kolorach? No nie można!



















Osoby zainteresowane pięknymi, miękkimi w dotyku podusiami, niech się zgłaszają na boginieprzymaszynie@gmail.com

Ja wracam do szycia, już jutro DIY w Czterech Kątach!
I w planach kolejny konkurs: nasze grono stale się powiększa. Z pojawieniem się 300. Boginioczytacza ruszamy z kolejną akcją rozdawania prezentów ;-)

4 komentarze:

  1. Oj cudny jest ten minky. Czasem sama żałuję że nie jestem już dzieckiem.....
    Kolekcja marynarska rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie !!!!! :) Gratuluję tylu pomysłów i tak profesjonalnego wykonania :)
    Siostrzeniczka jest Cudniakiem :*
    :*

    OdpowiedzUsuń