wtorek, 16 kwietnia 2013

Nie obyło się bez poduszek ;-)

Ostatnio prezentowałam Wam kocyk z personalizacją w 3D, który ze wszystkich moich "uszytków" podoba mi się szczególnie. Dlatego też postanowiłam dopełnić go poduszkami. Personalizacja 3D nie nadawała się jednak na poduszkę, na której dziecko miałoby spać. Dlatego też uszyłam dwie wersje: jedną ozdobną i jedną do spania. Tym samym personalizację łóżeczka Kuby mogę uznać za zakończoną ;-) No chyba, że wpadnę na pomysł uszycia ochraniacza na szczebelki. Jednak ten, który mamy pasuje idealnie do moich wyrobów, więc chyba się jeszcze wstrzymam z pracami ;-)
W wersji "do spania" użyłam kremowej bawełnianej tkaniny, żeby zróżnicować podusie. Na wymiary wykorzystałam poduszkę z dotychczasowej pościeli, zakupionej w IKEI.
Dzisiaj skończę jeszcze kolejną wersję personalizowanych poduszek, tym razem z nieliterkową aplikacją. Nie mogłam się jednak oprzeć i nie pokazać od razu tego, co mam. Jutro uzupełnię wpis o kolejny projekt.
W głowie mam mnóstwo pomysłów na kolejne wzory kocyków i poduszek, ale coraz trudniej pogodzić wychowanie dziecka, realizację zamówień, prowadzenie bloga i kończącą się ciążę. Gdyby tylko można rozciągnąć dobę;-)
 Osoby chętne na personalizowane poduszki niech piszą na boginieprzymaszynie@blogspot.com.








A tu jeszcze link do kocyka, który prezentowałam Wam ostatnio.
DEDYKOWANE KOCYKI, CZYLI PERSONALIZACJA W 3D

2 komentarze: