czwartek, 25 kwietnia 2013

Leciutkie mgiełki dla małego poszukiwacza przygód by M.

Wreszcie możemy cieszyć się piękną pogodą. Nad morzem pogoda nas naprawdę rozpieszcza. Po ostatniej wizycie w Craftoholic Shopie, zaczęłam szyć szaliczki z podbiciem minky, ale piękna pogoda szybko mnie zniechęciła. Postanowiłam wykorzystać zakupioną bawełnę z logo Roberta Kaufmana i Michaela Millera i stworzyć z niej wiosenno-letnie mgiełki. Przyznaję, że w ubiegłym roku długo podobnych szukałam w sieciówkach, ale nie było takich, które jednocześnie pasowałyby na głowę i pod szyję. A tymi dodatkowo można ozdobić przegub szyi, albo przeciągnąć przez szlufkę od spodni. Taka prosta rzecz, a daje tyle możliwości. Mgiełki są idealne na wiosenny czy letni spacer, na plażę. W samochodzie nie będą parzyły malucha.
Wybrałam trzy wzory: Speckle Sky Cloud, Sailboats oraz Sweet Owlies Aqua. Do tego moje ukochane metki! Uwielbiam nimi wykańczać swoje prace!
Oczywiście jestem zakochana w innych pięknych motywach i zamierzam tworzyć kolejne mgiełko-chusteczki, choćby miały być tylko dla Kuby ;-)
Dla zainteresowanych, wstawiam link do sklepu, w którym zaopatruję się w te piękne tkaniny.




Możecie sami skonfigurować mgiełkę dla swojego szkraba! Wystarczy wybrać wzór i metkę i napisać na: boginieprzymaszynie@gmail.com







Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić Kubie całej sesji w nowej chusteczce:



Wybrałam motyw marynarski, pasujący do podusi, podbitej minky:






Trzy mgiełki przeznaczyłam na nagrody w majówkowym konkursie! Koniecznie zajrzyjcie na nasz fan page na Facebooku.

5 komentarzy: