piątek, 1 lutego 2013

Przygotowań część dalsza

Przygotowania do urodzin Kuby w toku. Większość rzeczy w zasadzie zdążyłam już zorganizować, pozostało tylko wysprzątać mieszkanie zrobić dekoracje (moje ulubione zajęcie!). Dziś wieczorem pochwalę się tym, co udało mi się wymyślić. A tymczasem:




Wczoraj wieczorem zrobiłam dla Kuby nową muchę, tym razem dżinsową. Bardziej pasuje do jego urodzinowego ubranka. Mam nadzieję, że nie będzie chciał jej od razu zdjąć, jak to ma w zwyczaju z czapką ;-)





Poniżej prezentuję jeszcze dwie ramki, przygotowane według pomysłu Patrycji przez nasze czytelniczki: Natalię i Gabę. Zachwycamy się ;-)




Do usłyszenia wieczorem!

4 komentarze:

  1. Mam pytanie, czego użyłybyście do maskotki/miękkiej poduchy dla dziecka? :) I czym takie coś wypełnić??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna poduchą po prostu, czyli zawartością:)

      Usuń
    2. Ale jak chcę zrobić wiele poduch? Nie będę psuła innych (których i tak mam za mało) :)

      Usuń
    3. Musisz kupić nowe poduchy - np w ikei 3,99 za poduchę 40x60cm, albo inne, które mają poliestrowe wypełnienia : ) Nadają się na miśki, maskotki, pacynki, poduszki, i wszelkie inne rzeczy wymagające wypchania :D

      Usuń